یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۰
  • ۰

سی و پنجمین سالروز شهادت عزیزمان شهید قاسم سرخه ای را گرامی میداریم!

وصیت نامه شهید را در ادامه مطلب بخوانید: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوایی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقر بالذنوب فکیف حیلتی یا ستار العیوب و یا اعلام الغیوب و یا کاشف الکروب اغفر ذنوبی کلها بحرمت محمد وآل محمد یا غفار یا غفار یا غفار.

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مردگانند بلکه زندگانند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

 

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند          فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی                    دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

 

با سلام و درود خدمت آقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام به خانواده های شهدا و اسرا و مجروحین و معلولین.

 

در اول از پدر و مادر عزیزم می خواهم که از خطاهای من در گذرند و مرا حلال کنند، پدر جان و مادر جان از دوری من ناراحت نباشید و سعی کنید با خوشحالی خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان غرب و شرق بزنید مادر جان دوست دارم هنگام تشییع جنازه ام و هنگام دفنم خوشحال باشی همچون مادری که شب عروسی فرزندش خوشحال است پدر جان دوست دارم هنگام تشییع جنازه ام نقل بر رویم بریزی و خوشحال باشی از کلیه اعضا خانواده می خواهم برایم گریه نکنید و همچون زینب(س) صبر کنید و دوست دارم که بجای گریه بر جنازه ام  گریه بر امام حسین(ع) و فاطمه الزهرا(س)‌ کنید و اما شما برادران و خواهرانم میدانم که در حقتان خوبی نکردم و جز ناراحتی برای شما کاری نمی کردم اما شماها خوبید پس به بزرگواری خودتان این بنده رو سیه و گنهکار را ببخشید و برایم از خدا طلب مغفرت بخواهید و سعی کنید برای این انقلاب کاری کنید که در روز آخرت امام جلویتان را نگیرد و در آن روز خوشحال باشید و سعی کنید در هر زمان برای مملکت مفید واقع شوید.

 

و از کلیه برادران بسیج می خواهم که مرا ببخشند و این بنده رو سیاه را خوشحال کنید و سعی کنید در دعاهایتان از خدا برای من طلب مغفرت کنید و دوست دارم اگر امکان دارد شما بچه های بسیج مرا دفن کنید و سعی کنید خواهران بد حجاب را در مراسم تشییع جنازه ام راه ندهید برادران بسیج قدر یکدیگر را بدانید نکند روزی روزی برسد که جنازه هم سنگریتان برسد و آن موقع غصه بخورید از آن کارهایی که کردید و کاری کنید که مردم از شما راضی باشند و هیچ وقت امام را تنها نگذارید و همیشه دعا گوی امام و رزمنده ها باشید زیرا این دعاها است که ما را پیروز می کند.

 

و از کلیه امت حزب ا... تقاضا دارم اگر از این بنده حقیر بدی دیده که باعث رنجانده شدن شما شده مرا به بزرگواری خودتان ببخشید و اگر شاهد دروغ و یا تهمت و غیبتی کردم مرا ببخشید وبرای من از خدا بخواهید که در رحمتش را بر این بنده حقیر باز کند . ای امت حزب ا... و شهید پرور همیشه و در همه حال دعاگوی امام و ظهور آقا امام زمان(عج) و دعا گوی رزمندگان باشید و ان شاءا... با امام عزیزمان در آنجا نماز گذارید و قبر مولایمان حسین(ع) را زیارت کنید و بیاد تمام شهدا باشید ای کسانی که کربلا می خواهید آیا جوان شما ارزشش بیشتر است یا زیارت حسین(ع) پس جوانهایتان را بفرستید که ان شاءا... هر چه سریعتر در کربلای حسین(ع) به رویتان باز شود.

 

و از شما همکلاسیهایمان می خواهم که از بدیهای این حقیر درگذرد و در دعاهایتان این بنده حقیر را فراموش نکنید و سعی کنید با جدیت تمام درس بخوانید تا این انقلاب سریعتر پیش رود و انقلاب را از کمبودهایش برطرف کنید که امید امام به شما دانش آموزان است.

 

والسلام

«خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار»

                                                           

                                  قاسم سرخه ای   65/12/12   ساعت 6 

 

از خانواده ام می خواهم که مبلغی به پیش نماز مسجد بدهد و برایم روضه حضرت فاطمه الزهرا(س) را در مسجد بخواند و ثوابش را بروح من بفرستند و مبلغی به انداره 50 تومان به صندوق صدقات بریزید و همچنین نذر داشتم که 20 بار زیارت عاشورا بخوانم که موفق نشدم، تمام آنها را بخوانم لذا از شما می خواهم که این کار را هم برایم انجام دهید و اگر امکان دارد یک قرآن بخرید و در حرم حضرت عبدالعظیم بگذارید.

  • ۰۲/۰۳/۲۳

وصیت شهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی