یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۱
  • ۰

روایت جشن تولد شهدا در “ما ایرانیها”


 دبیرستان مکتب امام صادق علیه السلام جزو آن دسته از مدارسی است که در دفاع مقدس انقلاب اسلامی ، شهیدان، جانبازان و آزادگان کم نظیری را، در این راه  تقدیم کرده است. 


این دانش آموزان قدیمی که امروز در سنین میانسالی هستند، بیش از سی سال است در حسرت جاماندن از دوستان سفر کرده شان، به همراه دیگر همرزمان و همکلاسی های شان این توفیق را داشته اند که به مناسبت های مختلف، کنار هم جمع شده و یادی از عزیزان جاویدشان میکنند.


 از جمله سال ۱۳۹۸ اقدام به برگزاری جشن تولد برای هم مدرسه ای های شهیدشان می کنند و البته در این اقدام ابتدا نگرانی و دلهره هایی از تاثیر این کار بر خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا داشتند ولی کم کم شیرینی و حلاوت این کار جدید در ذائقه آنها و به خصوص مادران بزرگوار شهدا ماندگار شد.


این بچه های یادگار دفاع مقدس، علاوه بر خدماتی که در مشاغل مختلف بر دوش دارند، با توجه به مشکلات اقتصادی و آسیب های وارده بر قشر مستضعف جامعه ، با همیاری خانواده معزز شهدا در مناسبت های مختلف و از جمله اول هر ماه نسبت به انجام قربانی و توزیع در بین تعداد محدودی از نیازمندان نیز پیش قدم هستند.


برنامه  ترکیبی *ما ایرانی ها* کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که اذعان دارند: شهیدان و خانواده های این عزیزان برای ملت شهید پرور ما ، همیشه مورد توجه هستند و ما پیوسته قدردان آنها خواهیم بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی