یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۰
  • ۰

سی و نهمین سالروز شهادت عزیزمان شهید اسماعیل مختارزاده را گرامی میداریم!

وصیت نامه شهید را در ادامه مطلب بخوانید: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنون (آل عمران/۱۷۰)

 

 

به آنان (شهیدان) بشارت و مژده دهید به آن مومنانی که هنوز به آنها نپیوسته اند و بعدا در پی آنها به سرای آخرت خواهند شتافت که از مردن هیچ نترسند و از فوت متاع دنیا هیچ غم مخورند.

 

حال که موفق شدم به لطف خدا به دیار عاشقان شتافته و وجود نالایقم را در بین یاوران اسلام و قرآن و در کربلای مکرر تاریخ قرار دهند، خدا را سپاس میگویم و از او میخواهم که اخلاص را با من عجین گرداند.

 

و شما ای پدر و مادرم!

فراموش نکنید که افتخار بزرگی نصیب شما گردیده و امانتی را که نیاز به لحظه لحظه مواظبت داشته به صاحب اصلیش تحویل داده اید امیدوارم که خوشحال باشید و حق خویش را بر من حلال کنید.

 

و ای دوستان و آشنایان!

من را حلال کنید و به شما فقط این وصیت را دارم طوری زندگی کنید که در هنگام مرگ نگویید که مرا حلال کنید بلکه بگویید دوستان من شما را حلال کردم.

 

   أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا ٱللَّهُ

و أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ

و اَشهَدُ اَنَّ عَلیّا وَلیُّ الله"

 

 

خصوصی: تمامی وسایلی را که من از دبیرستان گرفتم به آنجا تحویل دهید و در ضمن احتیاط یک سال نماز هم برای من بخوانید.

 

اسماعیل مختار زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی