یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۰
  • ۰

سی و چهارمین سالروز شهادت شهید منصور کیایی را گرامی میداریم!

وصیت نامه شهید را در ادامه مطلب بخوانید:
 

 

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ

بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِن لَّا تَشْعُرُونَ ( بقره - ۱۵۴ ) ( ۱ )

 

اکنون که خداوند متعال بر این بنده حقیر منّت گذارده ، و مرا در میان عاشقان خود قرار داده ، و توفیق آمدن به جبهه را نصیبم کرده ، می خواستم چند کلمه ای را به عنوان وصیّت نامه بنویسم .

 

خدایا ! روزیمان را شهادت قرار ده ، تا کشته شدن برایمان سعادت باشد .

 

خدایا ! اعمالمان را خالص گردان ، تا در همه جا فقط تو را در نظر داشته باشیم .

 

پروردگارا ! مهر و محبّت و عشق اهل بیت را ، در دلمان قرار ده ، تا شاید بدینوسیله ، در آخرت ، آنها ضامن و شفیع ما گردند .

 

خدایا ! شرمسارم از این همه گناه و اشتباه ، که در این مدّت زندگی خود مرتکب شدم ،  چگونه می توانم سخنی بگویم در حالیکه ، در مقابل برکات و رحمات تو ، جز معصیت چیزی از من دیده نشده !

 

خدایا ! در تعجّبم از اینکه چگونه در آخرت ، می توانم به پرسشهایی که از من می شود ، جواب دهم ؟!

 

خدایا ! بعد از گذشت حدود ۹ سال از انقلاب ، هنوز متوجّه نشدم ، هنوز به خود نیامدم ، چگونه خواهم توانست در مقابل آن ، عظمتِ آخرت ، در مقابل آن همه انسان ، سر بلند کنم و تو بخواهی اشتباهات مرا برای همه بگویی ؟!

 

خدایا ! می دانم آن قدر رحمت تو وسعت دارد ، که تمام ما را در بر خواهد گرفت ، ولی ای کاش این رحمتت را ، می توانستم با اعمالم جبران کنم ؟!

 

افسوس که نتوانستم آن چنان که باید ، از این عمر استفاده کنم !

 

 

( ۱ ) و به کسی که در راه خدا کشته شده است ، مرده نگویید ،

بلکه ایشان زنده هستند ، ولی شما درک نمی کنید !

 

ولادت :    ۱۳۴۷/۰2/۰2

شهادت:  ۱۳۶۷/۰۵/۱۳

سن شهادت : ۲۰ سال

عملیات مرصاد

مزار : گلزارشهدای چیذر

نظرات (۱)

من در سال ۶۷ با شهید منصور کیایی در ستاد مرکزی سپاه پاسداران ( میدان شهید کلاهدوز ) بمدت حدود ۷ الی ۸ ماه همکار بودیم و پس از اعلام شهادت ایشان با دوستان و هم دوره ها برای خاکسپاری رفتیم ، یادم میآید که وی خیلی زیبا رو و با وقار بود و چون با هم هم سن بودیم ارتباط نسبتا خوبی با یکدیگر داشتیم ، پس از اتمام دوره سالیان سال بیادش بودم ولی بر اثر گذشت زمان نام وی را فراموش کردم ، چند روز پیش ناگهان نام و نام خانوادگی وی به ذهنم خطور کرد و از طریق اینترنت تونستم مجددا آن چهره معصوم و باوقار او را ببینم و یادی کنم از رشادت و جوانمردی وی و امثال ایشان که برای این آب و خاک و میهن جنگیدند و به درجه شهادت رسیدند ، خدایش رحمت کند 

پاسخ:
یادشان گرامی و راه شان پر رهرو باد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی