یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۰
  • ۰

پنجاه و یکمین سالروز تولد شهید نوید قربانی را گرامی میداریم!

وصیت نامه شهید را در ادامه مطلب بخوانید:

 

با نام خدا آرامش بخش و تسکین دهنده دلها!


و با سلام فراوان بر آقا  امام زمان (عج) و با درود فراوان بر امام امت و سلام بر شهیدان همیشه جاوید و شما پدر و مادر عزیزم خواهران و برادرکوچکم ، کلیه اقوام ، دوستان ، معلمان گرامى و همکلاسیهاى خوبم!


ابتدا از پدر و مادر مهربان و دلسوزم که حق فراوانى به آنها دارم طلب عفو و بخشش دارم! ان شاءالله که این زحمتکشى و مهربانیتان را فقط خداوند پاسخگو باشد.


مادر مهربانم!

تو که در طول زندگیم زحمت تربیت و پرورش مرا کشیدى  و در این راه شبهاى بسیارى را بر خود حرام کردى!


و تو اى پدر زحمتکشم!

که تمام سعیت در جهت پیشرفت من در زندگى بود و با تحمل مشقتهاى زیاد زندگى را برایم آسان نمودى! بدانید این انتخابى که من کردم نتیجه تربیت صحیح شما بوده است پس با صبر و تحمل اجرتان را بیشتر نموده و نمونه اى از پدر و مادر واقعى ـ همان طورى که بودید - باشید  امانتى را که با خوشحالى گرفتید، آن را با شادى به صاحبش برگردانید!


خواهران خوب و مهربانم!

اگر چه به من محبت بسیارى کردید اما من نتوانستم جواب این مهربانیها را بدهم و بارها شما را از خود رنجانده ام مرا ببخشید و حلال کنید امیدوارم که زینب وار زندگى کنید و با عفت و پاکدامنى تقرب بیشترى کسب کنید و بیش از پیش در تزکیه نفس و اصلاح اعمال و اخلاق کوشش نمایید. از شما التماس دارم که شما هم در شادى من شریک باشید.


انشاالله که محمد جان نیز راه سالار شهیدان، حسین علیه السلام را برود و در راه رضاى حق تلاش کند و از همین حالا با کمک به پدر و مادر، او این قدمها را در این راه بردارد، از او مواظبت بسیار کنید.


از تمام اقوام و فامیل هم، تقاضاى بخشش دارم و امیدوارم که مرا حلال کنند و از دوستان خوبم نیز مى خواهم که مرا ببخشند.


از بچه هاى همکلاسى و بقیه برادران مکتب امام صادق علیه السلام طلب عفو دارم ان شاءالله که بیشتر بتوانند در جهت اسلام خدمت کنند و در هر کجایى که هستند نهایت سعى را براى اعتلاى حق بکنند که با همت خود مکتب را به همان صورتى که در آغاز تأسیس بود-از نظر معنوى-برگردانند.


از کلیه مسئولین - مخصوصا معلمان زحمتکشم - حلالیت مى طلبم و امیدوارم اعمالى که انجام مى دهید فقط با نیت رضاى پروردگار به انجام برسانید.


از تمام برادران و خواهران مسلمانم مى خواهم که همیشه یار و یاور امام عزیز باشید و بدانید که وجود این برکت الهى است که اسلام و ایران عزیز را از دست دشمنان داخلى و خارجى حفظ مى نماید.

از جان و مال براى حفظ اسلام مایه گذارید و در پیشبرد جنگ دریغ ننمایید و نگذارید خون شهیدان پایمال شود!

نمازها را اول وقت بخوانید و سعى کنید که با جماعت باشد. غیبت ، تهمت و دروغ گناهانى بزرگند که کوچک به نظر مى‌آیند، از آنها دورى کنید و همیشه به یاد خدا باشید و فقط براى رضاى خدا کار کنید و نگذارید اعمالتان آلوده به شرک شود و تذکرات دیگرى که الان در نظرم نیست.


در آخر از خانواده ، فامیل ، دوستان و آشنایان التماس دعا دارم و ان شاءالله که با قرآن خواندن، مرا یاد کنید.
 

1366/12/5

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی