یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۰
  • ۰

سالروز تولد عزیزمان شهید مصطفی آزادگان را گرامی میداریم!

وصیت نامه شهید را در ادامه مطلب بخوانید: 

 

بِسمِ اللهِ الرَّحَمَنِ الرَّحیمِ
سلام بر تو ای مهدی موعود (عج) و ای منتقم خون خدا و سلام بر تو ای نایب بر حق امام زمان ای خمینی بت شکن .
خداوندا تو را شکر که ما را از ظلمت و جهل به سمت نور و معرفت هدایت فرمودی و در کشوری شیعی رهبری خردمند و دلسوز برای هدایت بندگانت فرستادی تا امت این کشور برای جهانیان اسوه و نمونه بوده و زمینه ساز حکومت آخرین ذخیره ات در زمین گردند.

 

پدر و مادرم :
امروز برای لبیک گویی به فرمان امام زمانم رو به جبهه کرده ام و خود را وقف خدمتگزاری به دین خدا و انقلاب نموده ام.
از شماها می خواهم که یک لحظه از یاری اسلام و این رهبر عزیز غفلت نورزید که در آن دنیا در پیش خدا و رسول و ائمه و زهرای بتول و تمامی شهدا مسئولید .
برادر کوچکم همیشه این را بیاد داشته باش که برادرت در چه راهی قدم گذاشت و سعی کن در آینده جزء سربازان حقیقی امام زمان شوی .
شما امت حزب الله در قبال ایثارگری های سیدالشهداء و بقیه شهداء مسئولید تا برای گرامیداشت خونشان با یکدیگر میثاق ببندید که تا ظلم در دنیا هست یک لحظه از پا ننشینید و حق مظلوم را از حلقوم ظالم بیرون بکشید اگرچه این ظالم قدرتمندترین نیرو از نظر ظاهر در دنیا باشد.
پدر عزیز و مهربانم نمی دانم در قبال این همه زحماتتان در طول زندگی و تربیتم چگونه تشکر کنم ، جدا معذورم از خدا می خواهم که در قیامت امام حسین (ع) دستتان را بگیرد و شفیع شما گردد.


همچنین شما مادر مهربان و دلسوزم ، از خدا برای شما طلب صبر می کنم و می خواهم که فرزندانت را خدمتگزار به اسلام و این رهبر عزیز تربیت کنی که اگر این چنین نباشد دلی سوزناک خواهم داشت .
وصیت من به خواهرانم حفظ حجاب است . از خواهرهای مهربانم حلالیت می طلبم و اگر تندی و آزاری خدای نکرده از من دیده بودید معذرت خواهی را قبول نمائید.
در آخر چیزی که از خودم برایتان باقی می گذارم ، دعوت به صبر است که " ان الله مع الصابرین " زیرا شهادت افتخاری بس بزرگ و روسفیدی برای شما در روز قیامت و در مقابل خدا و مقربین است.

 

اللهم وفقنی لما تحب و ترضی
اللهم اجعلنی من اولیائک فان اولیائک لا حوف علیهم و لا هم یحزنون

 

  وعده ما در روز قیامت در پیشگاه عدل الهی
     مصطفی آزادگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی