یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید به زندگی و وصیت نامه شهدای دبیرستان مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

یکصد شهید

یکصد شهید با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به معرفی و تاریخچه دبیرستان و همچنین زندگی و وصیت نامه شهدای مکتب امام صادق (علیه السلام) می پردازد.

  • ۰
  • ۰

سالروز شهادت عزیزمان شهید حسین یارخانلو را گرامی میداریم!

وصیت نامه شهید را در ادامه مطلب بخوانید:  

 

با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر و نائب بر حقّش حضرت امام خمینی و با سلام به ارواح طیه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی.

 

به موجب آیه شریفه «کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ» تمامی موجودات از چشیدن شربت مرگ ناگریز بوده و حیات ابدی و بقای سرمدی منحصر به ذات اقدس باری تعالی می باشد. ای عزیزان، ای وارثان اباعبدالله(ع) شما در همه چیز، خود را فدای این انقلاب و اسلام کردید.

 

مبادا امام عزیز تنها بماند و مبادا جبهه ها را خالی بگذارید و مساجد را خالی نکنید. من ناراحت نیستم، چون با یاران امام حسین رفتم. اگر من لیاقت شهادت را پیدا کردم و شهید شدم هیچ گریه نکنید. اگر گریه ای است برای امام حسین(ع) است.

 

پدر و مادرم، من امانتی بودم از خدا نزد شما، که آن را به صاحب اصلی خود برگرداندید. همیشه پیرو ولایت فقیه باشید. ای عزیزان ممکن است وقتی که شما این نوشته را می خوانید. من دیگر نباشم، اگر سعادت یاری کرد و به شرف شهادت نایل گشتم.

 

بدانید که به سعادت رسیده ام. اوست که ما را بزرگ کرده، اوست که ایران را اسلامی کرده پس از او حمایت کنید(امام خمینی) پس امر او را گوش کنید. دیگر عرضی نیست، فقط من را در گلزار بهشت زهرا به خاک بسپارید.

 

حسین یارخانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی